Gry integracyjne – podstawy programowe do egzaminu

Opublikowany Autor admin


Potwierdzamy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Umiejętnościowe zaleca się tu przedstawione tezy do superwizji końcowej:

  • symulacja decyzyjna : „Święty Mikołaj we współczesnej kulturze europejskiej” i „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima”
  • symulacja kreatywna – „Angielsko-bułgarskie paralele w zakresie terminologii komputerowej i internetowej” oraz „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy”
  • zabawa biznesowa : „Obraz stresu w kulturze medialnej” i Symulacje Menedżerskie i „Źródła i znaczenie fantastyki w twórczości Adama Mickiewicza (na przykładzie II cz. Dziadów)”
  • gra słownikowa : „Zróżnicowanie bazy hotelowej w Zakopanem” oraz „Granice wspołczesnego tabu”
  • zabawa językowa : „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego” oraz „Rozwój polskich portali prasowych w latach 2000-2007 (na przykladzie dostępnych tytułów)”
  • zabawa komunikacyjna – „Turystyka regionalna w Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim” oraz „Kreowanie wizerunku polityka na danych źródłowych z Facebooca”
  • symulacja językowa : „Prawo do równego traktowania. Próba omówienia statusu kobiet i mężczyzn w Polsce” oraz „Rola i zadania samorządu terytorialnego na przykladzie Starostwa Powiatowego w Pleszewie”
  • gra słownikowa : „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny” i „Media – wszechstronnie wykształcony pedagog, czy zły doradca życiowy? – Wpływ prasy młodzieżowej na zachowanie nastolatków”
  • symulacja decyzyjna : „Oblicza miłości w „Balladach i romansach” Adama Mickiewicza” i „Twórczość Fiodora Michałowicza Dostojewskiego w lustrze polskiej krytyki literackiej (Problematyka i poetyka postaci „Idiata”)”